The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

ماگ دو جداره دارای دو لایه می باشد. جداره بیرونی لیوان معمولا داغ نمی شود و برای سرو نوشیدنی های گرم می توان به راحتی دستمان بگیریم.

پشتیبانی و پاسخ گویی عالی بود. ارسال به موقع و مهم تر از همه کیفیت بالای لیوانی که سفارش دادم. خیلی عالی بودید. خسته نباشید

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا گزارش ۳۰۵,۷۵۰ بروزشده در ۱۲ دقیقه‌ پیش مشاهده پیشنهاد بروزشده در ۱۲ دقیقه‌ پیش

شیشه ای: شفاف، ظریف، قابلیت مشاهده محتویات، شکننده تر، مناسب نوشیدنی های سرد

این نوع ماگ ها از جنس و طرح های مختلفی از جمله چینی، چوبی، پلاستیکی و سرامیکی ساخته می شود. این نوع ماگ ها به دلیل وجود طرح های جذاب و متنوع بسیار پر طرفدار می باشد.

این لیوان ها جنس های بسیار متفاوتی ازجمله سرامیکی، چوبی، پلاستیکی، استیلی، کریستالی و .

ماگ از طراحی ظاهری بسیار متنوعی برخوردار است و در طرح و مدل های متنوعی وجود دارد که این طرح ها بصورت چاپ روکش و یا حالت برجسته تولید می شوند.

در گذشته در مناطق سردسیر شمال اروپا از چوب جنگل های انبوه لوازم چوبی از جمله فنجان چوبی ساخته می شد. امروزه کوکسا (لیوان چوبی) از چوب طبیعی درختانی چون راش، توس و .

علاوه بر خرید اینترنتیِ انواع ماگ های فانتزی و خاص در این صفحه، برای خرید حضوری نیز می توانید  ??????? ????? به شعبه مرکزی فروشگاه آرتنیا واقع در شهر یزد مراجعه نمایید.

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

(برای این منظور تصاویر خود را در قسمت آپلود فایل بارگذاری نموده و اگر توضیحات خاصی دارید برای ما بنویسید)

شرایط استفاده حریم خصوصی سوالات متداول راهنمای خرید

در فروشگاه ونوس مارکت امکان خرید اینترنتی ماگ حرارتی سفارشی با قابلیت ارسال به عنوان هدیه به سراسر ایران وجود دارد. برای این کار گزینه “کادو شود” در صفحه محصول را تیک بزنید و در قسمت وارد کردن آدرس، با فعال کردن گزینه “حمل به آدرس دیگر”، آدرس گیرنده را وارد کنید تا ماگ به صورت هدیه در باکس‌های مخصوص کادو و در بسته‌بندی شکیل به آدرس مورد نظرتان ارسال شود.

چرا که این وسیله بدون نیاز به دستگاه جانبی و یا برق می تواند خاصیت خود را به صورت خیره کننده ای تغییر دهد.

Report this wiki page